Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Οι καταθλιπτικοί βάζουν πιο αόριστους στόχους από τους υπόλοιπους.

ΚΑΙ ΟΜΩΣ οι καταθλιπτικοι εχουν πιο "γενικους και αόριστους" στόχους από τους υπόλοιπους .
Μια έρευνα της Dr Joanne Dickson,για το University's Institute of Psychology, Health and Society απέδειξε ότι η λίστα προσωπικών στόχων των καταθλιπτικών ανθρώπων περιλαμβάνει κυρίως στόχους γενικής φύσεως παρά συγκεκριμένους και σαφείς στόχους!!!!!

Μελετήθηκσν οι λίστες στόχων καταθλιπτικών ατόμων και μη και βρέθηκε μεγάλη διαφορά ως προς το συγκεκριμένο της φύσεως των στόχων.Το να έχεις γενικοτερους και αφηρημενους στόχους πχ να βρω "μια εργασία",να ειμαι χαρούμενος κλπ μπορεί να αυξήσει την κατάθλιψη.Οταν δε μπορείς να δεις μεσα σου το στόχο ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ μειώνεται το κίνητρο σου και να τον πετυχεις.οταν θελεις απλά να βελτιωθούν τα πράγματα,χωρίς να ξέρεις πώς,τότε ,μη γνωρίζοντας τις κινήσεις που πρέπει να κάνεις,χαλαρώνει και το κίνητρό σου,αγχώνεσαι,σκέφτεσαι αρνητικά,και να πάλι κατάθλιψη.

Αντιθέτως το να βάζεις ειδικούς στόχους και να ξέρεις και το λόγο που θέλεις να τους πετύχεις,σε βοηθαει να δραστηριοποιηθείς περισσότερο και φυσικά να φύγεις από το φαυλο κύκλο των αρνητικων σκέψεων.Βάλε λοιπόν συγκεκριμένους στόχους,σκέψου τη θετική επίδραση που θα έχουν αυτοί πάνω σου και μπες σε δράση.

Μη λες θέλω να αδυνατίσω,λέγε θέλω να περπατάω κάθε μέρα μια ώρα και νατρώω πιο πολλά φρούτα.

Μη λες θέλω να ειμαι χαρούμενος απλά,λέγε θέλω να βελτιώσω τις φιλίες μου,τις σχέσεις μου με την οικογένεια μου,το σύντροφό μου κλπ

Μη λες θέλω να βρω μια δουλειά,λέγε θέλω να βρω τι μαρέσει και σε βάθος χρόνου να προσπαθήσω να κάνω ένα βήμα προς τα εκεί.Αν χρειάζεται και πρέπει να βρεις μια δουλειά για το προς το ζην ψάχνε αλλά έντονα και με πείσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου